Klash: Sztuka w akcji
Seria "Klash!" opowiada o innowacyjnych artystach, którzy od końca lat 50. ubiegłego wieku poruszają scenę artystyczną na całym świecie spektakularnymi, zaangażowanymi pracami. Są one oryginalne, prowokacyjne i społecznie krytyczne, często humorystyczne, a czasem zacierają granice między sztuką a publicznością. 20 filmów pokazuje 20 prac znanych i mniej znanych artystów - w akcji!