Klash: Sztuka w akcji
27 czerwca 1962 roku artyści Christo i Jeanne-Claude zbudowali na rue Visconti w Paryżu barykadę z 89 kanistrów. Ta improwizowana replika muru berlińskiego miała uświadomić społeczeństwu konieczność uwolnienia się od hegemonii ropy. Film z lektorem.