Klash: Sztuka w akcjiKlaus Littmann
8 września 2019 roku artysta Klaus Littmann posadził las na stadionie. Ten spektakularny wyczyn miał uwrażliwić publiczność na palącą potrzebę zadbania o środowisko, ale czy chodziło o coś jeszcze? Film z lektorem.