Zemsta: wyzwolenie czy ciężar?31 min
Chęć zemsty rodzi się z nagłego poczucia niezgody na niesprawiedliwość, upokorzenie lub atak. To jedna z najsilniejszych ludzkich emocji, która od wieków ma swoje miejsce w sztuce. Jej źródłem mogą być konflikty zbrojne, sprzeczki z sąsiadami czy złamane serce. Zemsta może być wyzwalająca, ale może też stać się obsesją. Czy da się znaleźć równowagę?