Jak wyprodukować krew?22 min
Każdego roku na świecie brakuje co najmniej 50 milionów litrów krwi. Byłoby więc wspaniale, gdybyśmy nauczyli się ją produkować w laboratoriach. Ale czy to w ogóle możliwe?