42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCzy możliwy jest świat bez wojen?
Ludzie na całym świecie chcą pokoju. Wojna przynosi korzyści zaledwie promilowi społeczeństwa, a resztę wpędza w biedę i zagrożenia. Większość ludzi chce żyć w zgodzie z innymi, bo to daje najstabilniejsze warunki egzystencji. Czy jednak możliwy jest trwały pokój? Co możemy zrobić, aby zakończyć wojny lub zapobiec im, zanim się rozpoczną?