42 - The Answer to Almost EverythingHumanity's Failure to Maintain Peace
People all over the world want to live in peace. But it is not that simple. In Europe, we truly thought major war would never again come to our shores. We were wrong. Russia's attack on Ukraine once again brought the threat of widespread conflict in Europe to the fore. Is lasting peace an illusion? What can we do to end wars or prevent them before they start?