42- Odpowiedź na prawie wszystko
Chmury są nośniczkami cząsteczek wody, które spadają na Ziemię w postaci deszczu. Nie wybierają jednak, które miejsca nawodnić i często woda trafia do miejsc już wilgotnych, a nie tam, gdzie panuje susza. Czy można temu zaradzić wpływając na ruchy chmur?