Rzemieślnicy dobrego chleba
Żyzna Kachetia to pradawny spichlerz Gruzji. Szesnaście lat temu osiadł tu Francuz Jean-Jacques Jacob. Z wykształcenia filozof, w Kachetii zafascynował się dawnymi odmianami pszenicy i tradycją wypiekania chleba. Owocem tej fascynacji jest jego piekarnia w Tbilisi.