Pociągiem przez Wietnam
Ekspres Zjednoczenia, który łączy Hanoi z Ho Chi Minh City, jedzie trasą, która odkrywa przed pasażerami i pasażerkami historię Wietnamu. Linia powstała pod koniec lat 70., po wojnie, by wspierać pojednanie między północą a południem kraju. Wskakujcie na pokład i posłuchajcie opowieści naszych lokalnych przewodników!