USA kontra Chiny: druga zimna wojna?13 min
Od 2021 roku Joe Biden i Xi Jinping siłują się na rękę. Chiny chcą przodować na wielu polach – gospodarczym, wojskowym, dyplomatycznym, kulturalnym i politycznym. Takie same ambicje od dawna mają Stany Zjednoczone, więc atmosfera jest gęsta. Przyglądamy się tej chińsko-amerykańskiej rywalizacji i zastanawiamy się, do czego może doprowadzić.