Afganistan: wpływy Talibów rosną37 min
Jaki jest rachunek interwencji amerykańskiej w Afganistanie? Nasz reporter i reporterka przekonali się na własne oczy. Na afgańskiej pustyni spotkali się z Talibami, których wpływy w kraju rosną. Przeprowadzają zamachy, zwłaszcza w pobliżu dużych miast. Naszej ekipie pozwolono sfilmować zajmowaną przez Talibów wieś, by udowodnić, ze są nie tylko bojówkami, ale prawdziwą alternatywą dla obecnego rządu. „Kręćcie sobie ten swój reportaż, ale jeśli do wioski wjadą siły rządowe, zaatakujemy ich bez względu na was” – usłyszeli. Reportaż.