W poszukiwaniu straconych listów5 min
Mimowolnie lub poprzez świadomą interwencję niektóre listy nigdy nie docierają do celu. Artystka Adrianna Wallis przywraca do życia utraconą pocztę. Czy w świecie zaawansowanych technologii nasyconym danymi sztuka pisania listów definitywnie umarła?