Olia Lialina: artystka, która uratuje internet5 min
Chcielibyśmy wierzyć, że internet nie ma końca. Że te miliardy stron stworzone w latach 80. zawsze będą istniały. Nic z tego! Wspomnienia sprzed dziesięcioleci i vintage'owe grafiki bezpowrotnie rozpływają się w odmętach sieci. Na szczęści pojawił się ktoś, kto chce je uratować!