Antarktyda: lód i chciwość
Na samym dole mapy świata leży jedyny w swoim rodzaju lodowy kontynent. Nie należy do żadnego państwa, ale w istocie zarządza nim kilka wielkich potęg. Oficjalnie mają na celu wyłącznie działania pokojowe i naukowe. Jednak naturalne bogactwa tego regionu wzbudzają także chciwość.