Sąsiedzi Rosji: zagrożenie wojną?
W 2021 roku królowi Maroka nadal przysługuje większość władzy, choć zgodził się na pewną liberalizację obyczajową i reformę konstytucji, która miała miejsce w 2011 r. Maroko cieszy się stabilnością w nieco chaotycznym regionie, gdzie nie udało się rozwiązać problemu nie tylko rosących nierówności, ale też braku demokracji i wolności.