Celibat księży - między wiarą a samotnością
Księża, teolodzy i biskupi przyznają, że znaczna część duchowieństwa nie przestrzega już celibatu. Krytykują Kościół za hipokryzję i brak otwartości. Niektórzy odmawiają podporządkowania się prawu kościelnemu ustanowionemu przez Watykan. Nie chcą dłużej ukrywać swojego życia prywatnego i otwarcie opowiadają się za zniesieniem obowiązkowego celibatu. Reportaż z lektorem.