Celibatul preoților, criza Bisericii Catolice
Preoții, teologii și episcopii recunosc că o mare parte a clerului nu mai respectă celibatul impus de Biserica Catolică. Ei condamnă instituția Bisericii și modul în care aceasta tratează preoții. Și refuză să respecte legea bisericească impusă de Vatican. Nu mai vor să-și țină viața privată secretă. Mulți pledează pentru abolirea celibatului obligatoriu.