Zapomniani
W wiedeńskiej kawiarni w 1925 roku mężczyzna, imieniem Victor Lustig chwali się, że popełnił najbardziej niewiarygodne oszustwo w historii: sprzedał wieżę Eiffla. To nie jest jednak jego prawdziwa tożsamość - te zmienia jak rękawiczki, by dzięki niezliczonym oszustwom bogacić się po obu stronach Atlantyku...