Zapomniani
Guido Keller czuł się niezwyciężony i nieśmiertelny. Szalony lotnik wsiadał do samolotu w piżamie i czytał Szekspira w kokpicie. W czasie I wojny światowej był najbardziej uwielbianym i budzącym największy strach włoskim asem lotniczym. Nikt nie spodziewał się tego, jak wyglądała jego śmierć.