Zapomniani
Jest 4 sierpnia 1904 r. W Tunisie, wśród daktylowców i drzew oliwnych pewna para mówi sobie „tak”.Alexandra David poślubia Phillipe'a Neela. Ale od razu żałuje. Kocha go do szaleństwa, ale jeszcze bardziej kocha swoją wolność. Gdy kończy 43 lata ucieka, by w Indiach i Tybecie rozpocząć swoje życie na nowo.