Zapomniani
W 1943 r. w Stalingradzie, na mroźnym froncie wschodnim, lecący z nieba śnieg i ołów przecinają powietrze. Przez ostrzał przedziera się mężczyzna w niemieckim mundurze. To najlepszy tenisista pokolenia, który na korcie pokonywał wielkich mistrzów. Teraz jego życie wisi na włosku.