Historia wioślarstwa
Ósemka - najwyższa dyscyplina wioślarstwa, mit. Wioślarstwo, a w szczególności ósemka, ma długą tradycję, która dotyczy nie tylko sportu: wpływy polityczne, relacje i walka kobiet o równe prawa również odgrywają tu ważną rolę. Dokument śledzi również przygotowania niemieckiej męskiej ósemki doOlimpiady w Paryży w 2024 roku.