Paryż 2024: Sportowcy na wygnaniu25 min
Uciekli z Erytrei, Afganistanu, Iranu, a zjednoczyli się pod jedną flagą – sportowej determinacji. W tegorocznych Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu weźmie udział 70 zawodowych sportowców na uchodźstwie. Dzięki stypendium Komitetu Olimpijskiego mogą odzyskać tożsamość zawodników.