Zapomniani
Był już wszystkim: kierowcą, dostawcą, kupcem kawy, sprzedawcą pereł w Dżibuti, przemytnikiem broni i haszyszu, marynarzem i pisarzem. Ludzie poznali go jako pasjonata przygód i geniusza zła. Wzbudzał lęk i podziw na wszystkich wybrzeżach Morza Czerwonego.