The Lost Ones
He was both the most adored and the most feared of the Italian aviation aces during the Great War. Addicted to risk, he joined the utopian enclave of Fiume in 1919, with commander Gabriele d'Annunzio. Guido Keller, the dandy, the eccentric, took part in the spectacular and delirious experiment of creating a dream society.