Pożądanie
Znajdź przyjemność; zrozum swoje ciało; zaakceptuj swoje fantazje; uwolnij się od poczucia winy i poczuj wolność mimo ograniczeń narzucanych przez społeczeństwo. Badamy pożądanie w jego najbardziej intymny i nieskrępowany sposób.