360° GEO
Winnice dominują w krajobrazie wielu regionów Francji, a ich produkty zachwycają na całym świecie. W produkcji wina pojawiło się ostatnio wiele nowych technologii. W niektórych miejscach powoduje to nadmierną eksploatację winnic. W całej Europie każdego roku wycina się tysiące hektarów winnic, bo winorośl staje się jałowa i obumiera. Nowe pokolenie winiarzy, wrażliwych na szacunek dla środowiska, zakasało rękawy, aby zapobiec kryzysowi wywołanemu przez pogoń za zyskiem.