360° Świat bez granic
Tradycyjne zapasy przyciągają w Senegalu prawdziwe tłumy. Wielcy mistrzowie pochodzą przede wszystkim ze środowisk klasy pracującej. Ich sukces to duma dla lokalnej społeczności.