Re: Anglicy atakująBitwa o szampana
Brytyjczycy kochają wina musujące i nie poprzestają na ich piciu. Ocieplenie klimatu i sprzyjające warunki geologiczne spowodowały prawdziwą eksplozję winiarstwa na południu Angli - w ciągu ostatnich 50 lat liczba winnic wzrosła tam z jednej do ośmiuset. Nie chodzi jednak tylko o ilość, ale też o jakość. Wyspiarze szykują się do stanięcia w szranki z producentami francuskiego szampana.