Duch
Młoda imigrantka pamięta dwie sędzie, które stwierdziły, że jest "zbyt męska", by zostać zgwałconą – zbyt brzydka, by być wiarygodną. "Bo dziewczyny takie jak ja, które nie mają wymalowanych oczu, ani jedwabistych włosów... można o nas mówić "brzydule" i "kłamczuchy" przy wszystkich. Ale czy można nas zgwałcić? Nie, nie można."