Melania Trump
Dla wielu niezależnych kobiet Melania Trump jest antybohaterką. Ich niechęć budzi przede wszystkim nienaturalne zachowanie Melanii i zgoda na występowanie w roli pięknego obiektu u boku potężnego męża. A co jeśli to starannie opracowana taktyka kobiety, która jest o wiele przebieglejsza niż nam się wydaje? Badamy to we wnikliwym portrecie byłej pierwszej damy, analizując jej młodość w Słowenii i drogę, którą przebyła zanim stała się ikoną konserwatywnej Ameryki.