Dopamina: Twitter
FOMO to strach przed przegapieniem czegoś, w przypadku Twittera – informacji. Aplikacja oddziałuje na Twój mózg, budząc w nim niepokój. A to uczucie – choć szkodliwe – jest również uzależniające.