Dopamina: YouTube
Kolejna noc zarwana, a wszystko przez YouTube'a? O to właśnie chodzi – algorytmy podpowiadające nam kolejne filmy mają za zadanie jak najdłużej zatrzymać nas na stronie. Są oparte jest na strukturach Deep Learning, czyli “Głębokiego Uczenia”, który zbiera o nas informacje i rozpoznaje nasze gusty.