Dopamina: Tinder
Tinder uzależnia jak kokaina. Mechanizm „losowej nagrody”, na którym oparta jest aplikacja, uczy nasz mózg wydzielać dopaminę – hormon oczekiwania przyjemności – za każdym razem, gdy trafimy na ciekawy profil. A im więcej czasu na to poświęcimy, tym większe zyski Tindera.