Włochy: Palermo jest inne25 min
Kosmopolityczne Palermo zawsze nieco odstawało. W starogreckim nazwa miasta oznacza "idealne schronienie". Historię miasta opowiadają barokowe, arabskie i bizantyjskie zabytki. Palermo było podbijane przez Greków, Rzymian, muzułmanów i Normanów. Zwycięzca pierwszej tury wyborów w 2017 r., Leoluca Orlando chce, by znów stało się idealnym schronieniem, mimo polityki nowego rządu. Czy Palermo stanowi wyjątek we Włoszech 2018 r.?