Lebanon: Another Exodus
When the Italian government refused entry to the Aquarius refugee ship the mayor of Palermo was one of the first to offer help. Leoluca Orlando is against the anti-migrant policies of the Italian government and has set up initiatives in the Sicilian capital to aid migrant integration.