50 lat po zamieszkach na Stonewall
28 czerwca 1969 roku w okolicach baru gejowskiego Stonewall na Christopher Street w Nowym Jorku wybuchły zamieszki uliczne, które przeszły do historii jako najważniejsze wydarzenie prowadzące do powstania ruchu wolnościowego gejów i lesbijek.