Sieci społecznościowe zwierząt
Geny przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Rodzina jest sercem naszego istnienia. Relacje z nią są jednak o wiele bardziej skomplikowane, niż można by sądzić. Kto tak naprawdę do niej należy? Biolodzy odkryli, że dla niektórych zwierząt rodzina nie jest niezbędna, dla innych z kolei jest źródłem różnych przywilejów. By rozwikłać zagadkę złożonych więzi, zanurzymy się w sercu relacji rodzinnych królestwa zwierząt.