Art of Gaming
„Kto chce dobrze grać w gry komputerowe, musi dużo ćwiczyć by wszystkich pokonać” – bzdura! Szczęście i przypadek to ważne aspekty gier komputerowych. „Kodowanie” szczęścia nie jest jednak takie proste – kto ciągle wygrywa – nudzi się. Kto ma ciągle pecha – rezygnuje z dalszych prób. O tym jak ważne są algorytmy Melek porozmawia z Johannesem Kristmannem – producentem gier, podczas gry z Cash Royal, Tharsis, Mario Party i The Divion.