David Hockney : czas odnaleziony
Od lat 60. XX wieku jego obrazy kształtowały współczesną wizję kalifornijskich krajobrazów, ich charakterystycznego światła i basenów. Portret brytyjskiego malarza Davida Hockneya, który zmarł 11 czerwca w wieku 88 lat.