Dlaczego nastolatki są takie niezdarne?4 min
W dzisiejszym odcinku: Rozwalone na kanapie, mówiące powoli, niezdarne... dlaczego nastolatki są tak nieskoordynowane? Nauka ma na to odpowiedź, podobnie jak profesor Mądrala: opóźniony móżdżek, kręgosłup lędźwiowy, luźne hormony... nastolatki trzeba więc traktować z przymrużeniem oka.