KIDS - Rola jedzenia
W dzisiejszym odcinku: Dlaczego elektrownia jądrowa, nawet niedziałające, nadal może wylecieć w powietrze? Profesor Mądrala przypomina nam podstawy chemii i zabiera nas do bezwzględnego świata radioaktywności.