KIDS - Rola jedzenia
W dzisiejszym odcinku: Zamrożenie krioniczne oznacza zamrożenie na śmierć, z nadzieją, że ktoś nas kiedyś obudzi. Profesor Mądrala ujawnia całą tę technikę, aby nasze wskrzeszone ciało nie wyglądało jak stary rozmrożony placek.