Diego Velázquez
Ta podróż rozpoczyna się od słynnego obrazu „Wenus przed lustrem” w londyńskiej National Gallery i prowadzi przez kolejne dzieła i miejsca związane z wybitnym barokowym malarzem. Odkrywamy w jej trakcie około trzydziestu dzieł Diego Velázqueza (1599–1660), poznajemy tajniki jego malarstwa, zabawy perspektywą i światłem oraz emocje, które jego obrazy budzą wśród widzów.