Johnny Weissmuller
Johnny Weissmüller to człowiek wielu talentów. Znany był np. jako pływak olimpijski i zawodnik piłki wodnej - 67 razy poprawiał pływackie rekordy świata i zdobył pięć złotych medali na igrzyskach olimpijskich oraz jeden brązowy medal w piłce wodnej.