Budapest Festival Orchestra
It was during one of the rare happy periods of his life that Schumann composed his third symphony and a palpable joy can be heard in this masterpiece. In contrast Mozart's Piano Concerto No. 24 is, like many of the composer's minor-key pieces, imbued with a profound melancholy. Accomplished pianist Elisabeth Leonskaja is soloist with the Budapest Festival Orchestra conducted by its founder Iván Fischer.