Home Sweet Home
A retirement home in Brussels is run with military discipline; the residents are treated like naughty children and it eventually leads to a revolt. At the centre of it all is Jules, a spirited seventy-year-old who refuses to conform. His defiance ignites the rebellious spirit of several other elderly residents, whose mischief escalates into a wild uprising.