Słodki dom
W brukselskim domu spokojnej starości zarządzanym przez apodyktyczną dyrektorkę panuje wojskowa dyscyplina. Pensjonariusze traktowani są jak dzieci mające posłusznie wypełniać rozmaite nakazy i zakazy. 70-letni Jules buntuje się przeciw tej sytuacji i pociąga za sobą większość współmieszkańców, którzy postanawiają zawalczyć o godne i szczęśliwe życie.