Mysteries of Lisbon
In this Lisbon of intrigues and hidden identities, we encounter a gallery of characters who shape the destiny of Pedro da Silva, an orphan and boarding student at a religious school: Father Dinis, a former libertine aristocrat turned vigilante; a countess consumed by jealousy and thirsting for revenge; a bloodthirsty pirate who becomes a prosperous businessman.